Social Icons

Monday, April 19, 2010

KEMBARA MOTIVASI PERMAJ DI S.K. GRISEK

Tanggal 28 Mac 2010 bersamaan hari Ahad, Persatuan Mahasiswa Anak Johor (PERMAJ) telah diundang untuk mengadakan sesi motivasi di Sekolah Kebangsaan Grisek Ledang. Program yang disertai oleh 15 orang exco telah bertolak pada jam 7.30 pagi dan tiba pada jam 9.15 pagi. Ketibaan kami telah disambut oleh murid-murid dan guru yang sekolah tersebut.

Motivasi yang dijalankan ini khas untuk murid-murid darjah 5 dan 6 sekolah tersebut yang akan menduduki UPSR tidak lama lagi. Setibanya disana, program dimulakan dengan ceramah oleh Tuan Haji Hanafiah Bin Omar, penasihat PERMAJ UKM. Seterusnya, pelajar dibahagikan kepada beberapa kumpulan mengikut subjek pelajaran UPSR iaitu Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Matematik dan Sains.

Program tamat sekitar jam 12.30 tengah hari. Walaupun agak kepenatan setelah berprogram sejak Jumaat lepas bermula dengan kunjungan Maahad Johor, Kursus Pengurusan ISO dan kini ke Grisek, namun pengalaman yang diperolehi amat berharga dan terpampang wajah kepuasan diwajah setiap dari mereka yang menyertai aktiviti-aktiviti ini. Program diteruskan dengan persinggahan kami di air terjun Gunung Ledang untuk menjamah nasi ambang yang dibekalkan oleh kantin sekolah berkenaan. Kami tiba di UKM pada 7.45 malam.

~~~Semoga bertemu di program akan datang~~~

SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN KEPADA SEMUA WARGA PERMAJ UKM

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...