Social Icons

Saturday, February 14, 2009

PeRMaJ AnNuaL GeNeRaL MeeTiNG (AGM 33)

Pada hari ahad 8 Februari 2009, telah berlangsung Mesyuarat Agong Tahunan PERMAJ kali ke 33. Mesyuarat ini telah diadakan di Auditorium Siswa, Pusanika dan telah dirasmikan oleh Tuan Hj. Jamal Ali iaitu penasihat PERMAJ, Selain itu seorang lagi penasihat PERMAJ Dr. Salleh Amat juga turut hadir memeriahkan majlis. Alumni2 juga turut hadir memberi sokongan yang tidak berbelah bagi kepada semua exco2 PERMAJ yang akan meletakkan jawatan pada hari itu, antara alumni yang hadir seperti abg aizam, abg firli, kak ecah, abg robin, kak mal, abg ajis, abg rahmat.

AGM PERMAJ adalah bertujuan untuk membentangkan laporan keseruluhan program 2 PERMAJ sesi 2007/2008 serta laporan kewangan PERMAJ dan juga program. Selain itu untuk memberitahu ahli2 bahawa PERMAJ masih aktif dan masih wujud didalam kampus UKM ini. Dalam majlis ini juga diberi ruang kepada semua yang hadir untuk memberi pandangan @ kritikan membina yang mampu membantu PERMAJ menjadi persatuan terunggul di UKM. Peletakkan jawatan dan pelantikkan majlis tertinggi yang baru juga diadakan pada mesyuarat ini
Berikut merupakan gambar2 semasa AGM dilangsungkan:



Tahniah diucapkan kepada semua exco2 yang telah mencurahkan bakti dalam memastikan PERMAJ terus gah & cemerlang, Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua exco2 senior kerana telah memberi tunjuk ajar kepada kami exco2 junior sepanjang sesi 2007/2008. Semoga ukhwah yang terjalin antara kita akan berkekalan selamanya. Kepada mereka yang terpilih untuk meneruskan legasi PERMAJ, selamat menjalankan tugas sebagai exco sesi 2008/2009.

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...