Social Icons

Friday, April 20, 2012

Program Cuti Midsem #Gerak Mesra GAPa dan Dinner Anak Johor IPTA 2012

Assalamualaikum wbt. Salam PERMAJ.
Sempena cuti midsem lepas, PERMAJ telah terlibat dalam menjayakan dua program jemputan di Johor.

1# GERAK MESRA GAPa 

Pada petang jumaat 6 April 2012, seramai 30 orang ahli dan exco PERMAJ telah bertolak ke Pagoh, Muar. Aktiviti malam itu ialah majlis bacaan yaasin dan tahlil serta doa selamat. Keesokan paginya, aktiviti bersama pelajar-pelajar Sekolah Menengah Sultan Alaudin Riwayat Shah 1. 

Program tamat pada waktu tengahari. Selepas zohor, bergerak ke Johor Bahru untuk Program Jemputan Ke-2 iaitu Majlis makan malam anak Johor IPTA.










2# MAJLIS MAKAN MALAM MENTERI BESAR BERSAMA ANAK JOHOR IPTA 2012

Seramai 32 orang ahli dan exco PERMAJ telah bertolak pada pagi 7 April 2012 ke Johor Bahru untuk menyertai Majlis makan malam Menteri Besar bersama Anak Johor IPTA yang diadakan di New York Hotel, Johor Bahru. 

Kira-kira 1000 orang mahasiswa Johor dari 12 buah IPTA; UMT, UKM, UPM, USM, UPSI, UUM, UTM, UM, UTHM, USIM, UMP dan UiTM telah hadir pada program ini. 

Pada keesokan pagi 8 April 2012 (Ahad), semua peserta dengan menaiki kenderaan masing-masing (bas & kereta) telah berkonvoi bergerak ke Danga Bay, Kota Iskandar dan Johor Premium Outlet sebelum pulang ke destinasi masing-masing. 

~ CEMERLANG BERSAMA JOHOR ~




























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...